High Intensity Interval Training este o clasă cu durata de 45 de minute în care toţi muschii corpului vor fi
antrenaţi. După cum ii spune şi numele, această clasă are un nivel de intensitate ridicat, unde exerciţiile de tip cardio se vor combina perfect cu cele de tip strength, într-un interval scurt de timp. În ultima parte a clasei vei avea exerciţii core, pentru definirea şi întărirea abdomenului şi a fesierului.

Vei lucra cu bara cu greutăţi mici sau medii, discuri, stepper şi greutatea propriului corp, diverse exerciţii:

  • exerciţii Strength: ca deadrow, squats, pushup sau tricep extension – care iţi vor întări, sculpta şi tonifia întregul corp;
  • exercitii Cardio: ca squat jump, plyo lunges sau mountain climbers – care iţi vor duce la un alt nivel condiţia fizică, sistemul cardio-vascular şi respiraţia;
  • exerciţii Core: ca plank, hover, crunch sau bridge – care iţi vor întări, tonifia şi definii abdomenul şi fesierul.

Cele mai noi, frumoase si energizante melodii impreuna cu un stil de predare “floor coaching”, te vor motiva sa-ti atingi si sa-ti depasesti limitele tale, pentru a intra rapid in cea mai buna forma a ta.

Această clasă este potrivită unor categori largi de oameni, având diferite nivele de pregătire fizică şi se poate adapta foarte uşor oricui. Deoarece pentru exerciţiile cardio, care implică sărituri şi high impact, vei beneficia de opţiuni de exerciţii cu low impact, pentru a evita săriturile, iar pentru că melodiile şi exerciţiile sunt structurate pe intervale de timp iti poţi doza efortul după cum simţi.

Beneficii:

  • Îmbunătăţirea sistemului cardio vascular;
  • Dezvoltarea capacităţii pulmonare şi îmbunătăţirea respiraţiei;
  • Îmbunătăţirea vitezei de execuţie şi reacţie;
  • Întărirea musculară a întregului corp;
  • Dezvoltarea de muşchi subţiri şi tonifiaţi;
  • Creşterea rezistenţei la efort;
  • Intrarea rapidă în formă;
  • Îmbunătăţirea metabolismului;
  • Ardere calorică – EPOC;