Orar Clase

Clase de Grup

Hatha Yoga

Hatha Yoga este fundaţia tuturor celorlalte stiluri de yoga şi abordarea tradiţională a practicii Yoga prin asane.

Această practică presupune menţinerea unor posturi (asane) statice un număr mediu-mare de respiraţii, în acest fel vei învăţa şi absorbi foarte bine fiecare postură.

Hatha Yoga tinde spre profunzime, atât coprul cât şi mintea vor simţi aceste benefice transformări, fie că este vorba de îmbunătăţirea flexibilității, a mobilităţii, întărire musculară sau o relaxare profundă.

Beneficii:

  • Îmbunătăţirea şi corectarea posturii;
  • Ameliorarea până la înlăturarea durerilor de spate;
  • Întărirea musculaturii profunde dar şi de suprafaţă;
  • Dobândirea simetriei în corp;
  • Rezistenţă şi anduranţă într-o postură corectă;
  • Flexibilitate şi mobilitate mărită;
  • Îmbunătăţirea echilibrului fizic dar și mental;
  • Calmarea minţii şi eliminarea stresului.
Vezi imagini

Vinyasa Yoga

Vinyasa Yoga presupune o serie de posturi din Hatha Yoga, puse împreună prin tranziţii fluide, într-un mod dinamic şi coordonate permanent cu respiraţia.

Posturile vor fi menţinute un numar mic de respiraţii, însă vor fi practicate repetitiv, ca într-o meditaţie prin mişcare.

Beneficii:

  • Îmbunătăţirea capacităţii pulmonare şi respiratorie;
  • Îmbunătăţeşte sistemul cardiovascular şi întăreşte inima;
  • Îmbunătăţeşte flexibilitate şi mobilitatea;
  • Creşte rezistenţa la efort;
  • Creşte concentrare la momentul prezent;
  • Întărire şi tonifiere musculară;
  • Detoxifică organismul;
  • Îmbunătăţeşte coordonarea fizică;
  • Transmite un vibe pozitiv şi vesel care îţi va schimba starea de spirit, te va energiza şi bine dispune.
Vezi imagini

Integrated Flow

Integrated Flow presupune integrarea mai multor stiluri de mişcare inspirate din Tai Chi, Hatha Yoga, Vinyasa Yoga, Yin Yoga şi Pilates.

Muzica este parte integrantă din aceasta practică, ea dictând ritmul practicii, devenind chiar o formă de meditaţie în mişcare.

Integrated Flow transcende dogmele practicii yoga şi aduce inovație, extravaganță şi creativitate, în muzica aleasă, în miscarile şi posturile abordate.

Beneficii:

  • Are un vibe pozitiv și vesel care iți va schimba starea de spirit, te va energiza și binedispune;
  • Îmbunătățește condiția fizică și coordonarea;
  • Întărește musculatura, dezvoltând în același timp și flexibilitatea;
  • Îmbunătățește nivelul de concentrare și conștientizare a momentului prezent;
  • Detoxifică organismul;
  • Reduce nivelul de stres sau anxietate.
Vezi imagini

Pilates Mat

Pilates Mat presupune un sistem complet de exerciții, executate în mare parte la saltea, acestea reprezentând baza pentru realizarea tuturor exercițiilor ulterioare cu o mult mai mare uşurinţă.

Majoritatea exercițiilor necesită echilibru și stabilitate de la centrul corpului “Power House”, astfel fiecare exercițiu executat îți va activa, solicita și întări în mod profund musculatura centurii corpului.

Beneficii:

  • Dezvoltă echilibrul, flexibilitatea și stabilitatea;
  • Îmbunătățește abilitățile de coordonare și control asupra întregului corp;
  • Impact redus, astfel articulatiile sunt protejate;
  • Dezvoltă forţă și stabilitate în centura corpului “Power House”
  • Îmbunătățește controlul respirației;
  • Îmbunătățește postura;
  • Oferă echilibru fizic și psihic;
  • Dezvoltă aglitatea pentru activitățile de zi cu zi.
Vezi imagini

Pilates Ring

Pilates Ring presupune executarea unui complex de exerciții inspirate din practica Pilates Mat, dezoltată şi îmbunătăţită însă cu ajutorul cercului magic.

Practica are ca scop întărirea musculaturii profunde a corpului, dezvoltarea și dobandirea unei posturi optime, tonifierea şi aducerea fermităţii musculare cu precizie în zona fesierului, abdomenului şi a spatelui.

Cercul magic este un instrument extrem de eficient, fiind creat de fondatorul metodei Pilates, de către Joseph Pilates, el fiind destinat să ajute practicanţii să-și îmbunătăţească şi dezvolte practica la următorul nivel, obţinând echilibru şi stabilitate la centrul corpului.

Beneficii:

  • Cercul eficientizează practica, oferă suport și diversitate;
  • Intensifică implicarea și întărirea musculaturii profunde;
  • Dezvoltă o musculatură armonioasă și consolidată;
  • Dezvoltă în mod eficient musculatura abdominală și întreaga centură a corpului;
  • Dobândirea posturii optime;
  • Dezvoltă rezistența și mobilitatea.
Vezi imagini

Yin Yoga

Yin Yoga presupune o serie de posturi executate la saltea, în mod pasiv, acționând în adâncul țesuturilor: tendoane, ligamente și fascia.

Fiecare postură este menținută pe o durata mai lungă de timp, oferind corpului și minții timpul necesar de a intra în starea de relaxare, eliminând tensiunea și contracția involuntară creând condițiile stării de meditație.

Beneficii:

  • Detensionează fascia – țesutul conjunctiv;
  • Îmbunătățește mobilitatea articulațiilor;
  • Îmbunătățește circulația;
  • Calmează și echilibrează mintea și corpul;
  • Crează o stare de relaxare profundă;
  • Reduce nivelul stresului și al anxietății.
Vezi imagini

Yoga & Office Works

Yoga & Office Works presupune o serie de exerciţii şi posturi mentite a te ajuta să diminuezi durerile de spate, de umeri şi gât, provocate de statul îndelungat pe scaun la birou.

Practica include atât exerciţii de întărire a musculaturii trunchiului, cât şi pentru alungirea și relaxarea musculaturii tensionate, în vederea obţinerii unui aliniament optim.

Beneficii:

  • Menținerea unui aliniament optim și sănătos al corpului;
  • Îmbunătăţirea şi corectarea posturii;
  • Ameliorarea până la înlăturarea durerilor de spate;
  • Conştientizare posturală permanentă;
  • Rezistenţă şi anduranţă într-o postură corectă;
  • Flexibilitate şi mobilitate sporită;
  • Îmbunătăţirea echilibrului fizic dar și psihic;
  • Revitalizare și energizare a organismului;
  • Calmarea minţii şi eliminarea stresului.
Vezi imagini

Yoga with Point

Yoga with Point reprezintă o practică tematică, aplicată diverselor nevoi si urmareşte un anumit obiectiv pentru fiecare clasă.

Focusul clasei se schimbă la intervale regulate de timp, iar printre obiective vei întalni următoarele:

  • Coloană dreaptă;
  • Spate fără dureri;
  • Echilibru;
  • Întărirea abdomenului;
  • Întărirea braţelor;
  • Întărirea fesierului si a picioarelor;
  • Deschiderea pieptului şi a umerilor;
  • Deschiderea şoldurilor;
  • Mobilitatea articulaţiilor;
  • Flexibilitatea corpului;
  • Flexibilitatea picioarelor;
  • Inversiuni;
  • Relaxare fizică şi mentală.
Vezi imagini

Yoga Prenatal

Yoga Prenatal este un concept special şi atent creat de specialiştii D’ Point Studio.

Această practică este anume creată şi adresată femeilor însărcinate. Posturile abordate sunt potrivite pentru toate etapele sarcinii, ele fiind modificate într-o variantă sigură cu ajutorul accesoriilor (pături, perne, curele şi blocuri) sub îndrumarea atentă a instructorului specialist.

Practica îmbină holistic multiple posturi de yoga, toate special alese, respectiv modificate şi adaptate în beneficiul femeilor însărcinate; totul fiind perfect îmbinat cu tehnici de respiraţie şi o concentrare asupra îmbunătăţirii respiraţiei,  astfel încât atât mama cât şi copilul să absoarbă această practică, cu scopul armonizării coexistenţei pe întreaga durată a sarcinii şi o naştere foarte uşoară.

Sesiunile se desfasoară într-un mediu privat, în grupuri mici, astfel fiecare participant va beneficia de atenţia şi suportul instructorului specialist 100% pe toată durata practicii.

Beneficii:

  • Îmbunătăţirea calităţii somnului;
  • Reducerea stresului şi a anxietăţii;
  • Întărirea, creşterea flexibilităţii şi a anduranţei musculare necesare pentru naştere;
  • Diminuarea şi chiar eliminarea durerilor de spate;
  • Reducerea riscului de travaliu prematur;
  • Scăderea tensiunii arteriale;
  • Ajută la menţinerea în control a fluctuaţiilor de greutate;
  • Crearea unei stări generale de bine.
Vezi imagini

BODYPUMP™ Les Mills

BODYPUMP™ este un concept realizat de către Les Mills – cel mai mare provider de programe de grup fitness din lume. Este un antrenament unde iţi vei lucra musculatura întregului corp, folosind greutăţi adaptate nivelului tau fizic. Antrenamentul este împărţit pe grupe musculare, fiecărei grupe musculare fiindu-i dedicată o melodie.

Exercițiile se execută în ritmul muzicii, pe întreaga durată a clasei. Cele mai cool melodii te vor motiva și te vor conduce către obiectivele tale, părăsind clasa inspirat și energizat.

Avertizare: Creează dependență!

Clasa de BODYPUMP™ are următoarele beneficii:

  • Întăreşte şi tonifiază musculatura întregului corp prin efectul repetiţiilor multiple;
  • Îmbunătăţeşte postura, forţa şi viteza în execuţie şi mişcare;
  • Îmbunătăţeşte şi creşte rezistenţa organismului la efort;
  • Arzi până la 540 de calorii la fiecare clasă;
  • Îmbunătăţeste calitatea osoasă, prevenind osteoporoza.
Vezi imagini

CXWORX™ LES MILLS

Bazată pe tehnologie de ultimă oră şi cercetări ştiinţifice, CXWORX™ este cea mai nouă metodă de tonifiere a muşchilor din zona Core.

Clasa CXWORX™ este un antrenament dinamic, cu durata de 30 de minute, unde iţi vei lucra şi tonifa abdomenul, oblicii, spatele, fesierul şi toţi muşchii care leagă partea superioară a corpului şi partea inferioară. Vei arăta bine şi te vei simţi puternic.

Ca oricare program Les Mills, CXWORX™ va fi updatat la fiecare trei luni cu exerciţii noi şi muzică nouă.

Beneficii:

  • Este un antrenament de 30 de minute, rapid şi eficient;
  • Este un antrenament puternic, care te provoacă atât fizic, cât şi mental;
  • Tonifiere şi întărire a musculaturii centurii corpului;
  • Dezvoltă un aspect plăcut al abdomeniului şi al muşchilor fesieri;
  • Îmbunătăţeşte echilibrul, mobilitate şi previne accidentările;
  • Înţelegi mai bine cum funcţionează zona centrală a corpului şi cât de importantă e aceasta pentru starea ta de sănătate generală;
  • Te motivează să ieşi din zona de confort.
Vezi imagini

POWER STRENGTH

Power Strength este un concept D’ Point Studio. Este o clasă de fitness, total body, precoregrafiată cu durata de 55 de minute, în care se lucrează câte două grupe de muschii pe fiecare melodie.

Exerciţiile se execută în ritmul muzicii şi cele mai frumoase şi motivante melodii, alături de trainerii D’ Point Studio, vor crea magie în jurul acestui concept.

Beneficii:

  • Întăreşte şi tonifiază musculatura întregului corp prin efectul repetiţiilor multiple;
  • Slăbire şi subţiere cu aspect plăcut şi lung al întregului corp în cel mai scurt timp;
  • Îmbunătăţeşte postura, forţa şi viteza în execuţie şi mişcare;
  • Îmbunătăţeşte şi creşte rezistenţa organismului la efort;
  • Îmbunătăţeşte densitatea osoasă, prevenind osteoporoza.
Vezi imagini

CORE STRENGTH

Core Strength este o clasă pre-coregrafiată de 45 de minute, desfasurată în ritmul muzicii, în care se vor folosi diverse accesorii, precum saltea, banda elastică şi discuri de diferite greutăţi.

Obiectivul clasei este de a-ţi dezvolta şi tonifia musculatura centurii corpului (abdomen, spate şi fesieri), cu ajutorul unor exerciţii specifice si variate de diferite intensităţi.

Beneficii:

  • Tonifierea şi întărirea musculaturii centurii corpului;
  • Dezvoltarea unui aspect plăcut al abdomenului şi a muşchilor fesieri;
  • Dezvoltarea tehnicii şi a preciziei de execuţie a tuturor exerciţiilor;
  • Îmbunătăţeşte postura, dezvoltând stabilitate şi control de la centrul corpului;
  • Îmbunătăţeşte funcţionalitatea coloanei.
Vezi imagini

BARRE

Barre este un concept care combină mişcări inspirate din Balet cu elemente din Pilates, Yoga şi Fitness.

Este o practică cu impact redus, fiind foarte prietenoasă cu articulaţiile. Are intensitate medie-ridicată, bazată pe repetiţii multiple şi rază de acţiune mică.

Practica vizează întregul corp, tonifiază muşchii într-un mod armonios, oferind un aspect lin-alungit şi dezvoltă flexibilitatea respectiv mobilitatea, totul într-un mod în care puţine practici o pot face.

Barre workout este o clasă care te super energizează, fiind potrivită tuturor tipologiilor de constituţie şi tuturor nivelurilor, de la începători până la avansaţi.

Beneficii:

  • Practică foarte prietenoasă cu articulaţiile;
  • Dezvoltă o postură dreaptă şi alungintă;
  • Îmbunătăţeşte anduranţa şi rezistenţa fizică;
  • Întăreşte musculatura întregului corp;
  • Îmbunătăţeşte flexibilitatea musculară (în special a picioarelor şi a bazinului) şi mobilitatea articulară (în special a coloanei, îmbunătăţind funcţionalitatea ei);
  • Îmbunătăţeşte respiraţia şi sistemul cardio-vascular;
  • Este o clasă care te super energinează, elimină oboseala şi crează bună dispoziţie;
  • Antrenamentele regulate cresc densitatea ososă, prevenind osteoporoza;
  • Ajută la menţinerea optimă a sănătăţii mintale, a unei atitudini pozitive, fiind o practică eliberatoare de stres şi anxietate.
Vezi imagini

BALET

Baletul este o practică excelentă pentru întregul corp, acesta implică toate grupele musculare, fiind foarte benefică și pentru funcțiile cognitive, cum ar fi coordonarea și concentrarea.

Clasele de balet se desfasoară în majoritatea timpului efectuând exerciții la bara de balet, exerciții care variază de la un tempo lent – la unul rapid și clasa se finalizează cu o serie de mișcări de streching la sol, pe saltea.

Practica de balet este una dintre cele bune forme de mișcare pentru îmbunătățirea și menținerea unei posturi corecte. Fiecare exercițiu dintr-o clasă de balet ne cere să menținem o postură puternică pe toată durata exercițiului sau a ansamblului de mișcări efectuate.

Antrenamentul de balet implică și întinderea multor grupe musculare. Prin mișcări ample efectuate la bara de balet cu greutatea corporală proprie, mușchii devin mai lungi, mai puternici și mai rezistenți, astfel corpul își dezvoltă flexibilitatea și mobilitatea.

Cursurile de balet, la fel ca majoritatea formelor de dans, prezintă o formă excelentă de expresivitate, eleganță, fluiditate și grație în mișcări, prin care simți cu adevărat muzica și te poți bucura de nuanțele ei.

Beneficii:

  • Crează eleganță, rafinament, fluiditate și grație în mișcările corpului;
  • Tonifică mușchii, îi alungește și crează suplețe;
  • Excelent pentru exprimare și manifestare;
  • Îmbunătățește postura și flexibilitatea întregului corp;
  • Îmbunătățește coordonarea;
  • Îmbunătățește echilibrul;
  • Excelent pentru conștientizare și calmare;
  • Îmbunătățește concentrarea;
  • Îmbunătățește încrederea în sine;
  • Consum caloric ridicat;
  • Menține oasele puternice.
Vezi imagini