Orar Clase

Hatha Yoga

Practica Hatha Yoga este fundaţia tuturor celorlalte stiluri de yoga. Ea presupune execuţia unor posturi
statice menţinute un număr mai mare de respiraţii, posturi opozabile pentru a menţine simetria şi echilibrul în corp.

Acesta practică poate să-ţi aducă urmatoarele beneficii:

  • Îmbunătăţirea şi corectarea posturii;
  • Conştientizare posturală permanentă;
  • Rezistenţă şi anduranţă într-o postură corectă;
  • Echilibru fizic;
  • Flexibilitate şi mobilitate;
  • Calmarea minţii şi eliminarea stresului.
Vezi imagini

Vinyasa Yoga

Practica Vinyasa Yoga presupune o serie de posturi inspirate din Hatha Yoga, executate în mod dinamic,
postură după postură, legate între ele prin tranziţii fluide şi coordonate permanent cu respiraţia.

Acesta practică poate să-ţi aducă urmatoarele beneficii:

  • Coordonare fizică;
  • Flexibilitate;
  • Îmbunătăţirea capacităţii respiratorie;
  • Concentrare la momentul prezent;
  • Întărire musculară;
  • Detoxifică organismul;
  • Transmite un vibe pozitiv şi vesel care iţi va schimba starea de spirit, te va energiza şi bine dispune.
Vezi imagini

Integrated Flow

Practica Integrated Flow presupune integrarea mai multor stiluri de mişcare inspirate din Thai Chi, Hatha & Flow Yoga şi Core. Muzica este parte integrantă, având mai mult decât un rol ambiental, ea dictând ritmul execuţiei. Practica poate deveni chiar o formă de meditaţie în mişcare.

Acesta practică poate să-ţi aducă urmatoarele beneficii:

  • Are un vibe pozitiv și vesel care iți va schimba starea de spirit, te va energiza și binedispune;
  • Îmbunătățește condiția fizică și coordonarea;
  • Întărește musculatura, dezvoltând în același timp și flexibilitatea;
  • Îmbunătățește nivelul de concentrare și conștientizare a momentului prezent;
  • Detoxifică organismul;
  • Reduce nivelul de stres sau anxietate.
Vezi imagini

Pilates Mat

Practica Pilates Mat presupune un sistem complet de exerciții, executate în mare parte la saltea, acestea reprezentând baza pentru realizarea tuturor exercițiilor ulterioare. Majoritatea exercițiilor necesită echilibru și stabilitate de la centrul corpului “Power House”, astfel fiecare exercițiu executat iți va activa, solicita și întări în mod profund musculatura centurii corpului.

Acestă practică poate să-ţi aducă urmatoarele beneficii:

  • Controlul corpului în totalitate;
  • Forță și stabilitate în centura corpului “Power House”;
  • Controlul respirației;
  • Echilibru fizic și psihic;
  • Dezvoltarea agilității pentru activitățiile de zi cu zi.
Vezi imagini

Yin Yoga

Practica Yin Yoga presupune o serie de posturi executate la saltea, în mod pasiv, acționând în adâncul țesuturilor: tendoane, ligamente și fascia.

Fiecare postură este menținută pe o durata mai lungă de timp, oferind corpului și minții timpul necesar de a intra în starea de relaxare, eliminând tensiunea și contracția involuntară
creând condițiile stării de meditație.

Acestă practică poate să-ţi aducă urmatoarele beneficii:

  • Detensionează fascia – țesutul conjunctiv;
  • Îmbunătățește mobilitatea articulațiilor;
  • Îmbunătățește circulația;
  • Calmează și echilibrează mintea și corpul;
  • Crează o stare de relaxare profundă;
  • Reduce nivelul stresului și al anxietății.
Vezi imagini

Yoga & Office Works

Practica Yoga & Office Works presupune o serie de exerciții și posturi menite a te ajuta sa diminuezi durerile de spate, de umeri și gât, provocate de statul îndelungat pe scaunul de la birou. Practica include atât posturi de întărire a musculaturii trunchiului, cât şi posturi pentru întinderea şi relaxarea musculaturii tensionate, în vederea obţinerii unui aliniament optim.

Acestă practică poate să-ţi aducă urmatoarele beneficii:

  • Menținerea unui aliniament optim și sănătos al corpului;
  • Conștientizare posturală permanentă;
  • Rezistență și anduranță într-o postură corectă;
  • Revitalizare și energizare a organismului;
  • Calmarea minții și eliminarea stresului.
Vezi imagini

Yoga with Point

Practica Yoga with Point este o clasă tematică aplicată diverselor nevoi, temă care poate varia de la
săptămână la săptămână având beneficii diverse.

Vezi imagini

Body Pump® Les Mills

BODYPUMP™ este un concept realizat de către Les Mills – cel mai mare provider de programe de grup fitness din lume. Este un antrenament unde iţi vei lucra musculatura întregului corp, folosind greutăţi adaptate nivelului tau fizic. Antrenamentul este împărţit pe grupe musculare, fiecărei grupe musculare fiindu-i dedicată o melodie.

Exercițiile se execută în ritmul muzicii, pe întreaga durată a clasei. Cele mai cool melodii te vor motiva și te vor conduce către obiectivele tale, părăsind clasa inspirat și energizat.

Avertizare: Creează dependență!

Clasa de BODYPUMP™ îţi poate aduce urmatoarele beneficii:

  • Întăreşte şi tonifiază musculatura întregului corp prin efectul repetiţiilor multiple;
  • Îmbunătăţeşte şi creşte rezistenţa organismului la efort;
  • Arzi până la 540 de calorii la fiecare clasă;
  • Îmbunătăţeste calitatea osoasă, prevenind osteoporoza.
Vezi imagini

Core Strength

Core Strength este o clasă pre-coregrafiată de 45 de minute, desfasurată în ritmul muzicii, în care se vor folosi diverse accesorii. Obiectivul clasei este de a-ţi dezvolta şi tonifia musculatura centurii corpului (abdomen, spate şi fesieri), cu ajutorul unor exerciţii variate de diferite intensităţi.

✅ Clasa Core Strength, datorită manierei inteligente în care a fost gandită şi creată de către D’ Point Studio, este adaptabilă oricărei condiţii fizice, indiferent de nivelul de pregătire sau a abilităţilor motrice. În această clasă vei întalni exerciţii de diferite intensităţi şi combinaţii de exerciţii trecând treptat de la un nivel la altul de intensitate (în progresie), având întotdeauna libera alegere de a rămâne la treapta de intensitate potrivită pentru tine.
✅ De asemenea vei avea multiple opţiuni de lucru pentru a finaliza clasa în siguranţă şi cu succes.

✅ Fie că iţi doreşti un antrenament intens sau unul ponderat, clasa Core Strength este perfectă deoarece poţi aplica o abordare inteligentă şi potrivită nivelului tau de pregătire fizică.

✅ Clasa de Core Strength poate să-ţi aducă urmatoarele beneficii:

  • Tonifiere şi întărire a musculaturii centurii corpului;
  • Dezvoltă un aspect plăcut al abdomenului şi al muşchilor fesieri;
  • Îmbunătăţeşte postura, dezvoltând stabilitate şi control de la centrul corpului;
  • Îmbunătăţeşte funcţionalitatea coloanei.
Vezi imagini

Athletic Step

Athletic Step este o clasă de tip cardio, dinamică şi pre-coregrafiată. Toate exerciţiile se efectuează cu ajutorul stepper-ului şi în ritmul muzicii, pe o durată de 50 de minute, cu peste 5000 de pași efectuați.

✅ Focusul clasei este de a-ţi stimula sistemul cardiovascular, a arde calorii, a-ți imbunatăți condiția fizică şi a-ţi tonifia musculatura trenului inferior (gambe, coapse, fesieri) cu ajutorul mişcărilor coregrafice de intensitate ponderată, dar şi prin exerciţii atletice de o intensitate ridicată.
Clasa se finalizează cu o parte de tonifiere a centurii corpului și a brațelor, urmată de stretching. Astfel beneficiezi de un antrenament complet şi complex.

✅ O caracteristică deosebită a clasei Athletic Step este dată de faptul că această clasă este adaptabilă oricui și oricarei condiții fizice, datorită manierei inteligente în care a fost gandită și creată de către D’ Point Studio. Astfel, vei întâlni exerctiţii şi combinaţii de paşi, construiţi trecând treptat de la un nivel la altul de intensitate numit progresie, având opţiunea de a rămâne la treapta de intensitate potrivită pentru tine.
✅ De asemenea toți pașii cu high impact (cu săritură) oferă varianta alternativă cu low impact (fără săritură), astfel incat vei putea păstra ritmul clasei, vei lucra și te vei mișca cot la cot cu ceilalți participanți, finalizând clasa în siguranţă şi cu succes. Astfel, ai posibilitatea de a avea o abordare inteligentă și potrivită nivelului tău de pregătire.

✅ Clasa de Athletic Step poate să-ţi aducă urmatoarele beneficii:

  • Dezvoltă coordonarea, agilitatea şi viteza de reacţie;
  • Tonifiază preponderent musculatura trenului inferior;
  • Îmbunătăţeşte sistemul cardiovascular, reducând riscul apariției bolilor de inimă;
  • Consum mare de calorii, peste 600 de calorii;
  • Îmbunătăţeşte şi creşte rezistenţa organismului la efort, dezvoltă condiția fizică;
  • Crează bună dispoziţie, energie pozitivă și distracție.
Vezi imagini