Orar Clase

Hatha Yoga

Practica Hatha Yoga este fundaţia tuturor celorlalte stiluri de yoga. Ea presupune execuţia unor posturi
statice menţinute un număr mai mare de respiraţii, posturi opozabile pentru a menţine simetria şi echilibrul în corp.

Această practică are urmatoarele beneficii:

  • Îmbunătăţirea şi corectarea posturii;
  • Ameliorarea până la înlăturarea durerilor de spate;
  • Conştientizare posturală permanentă;
  • Rezistenţă şi anduranţă într-o postură corectă;
  • Flexibilitate şi mobilitate sporită;
  • Îmbunătăţirea echilibrului fizic dar și psihic;
  • Calmarea minţii şi eliminarea stresului.
Vezi imagini

Vinyasa Yoga

Practica Vinyasa Yoga presupune o serie de posturi inspirate din Hatha Yoga, executate în mod dinamic,
postură după postură, legate între ele prin tranziţii fluide şi coordonate permanent cu respiraţia.

Această practică are urmatoarele beneficii:

  • Coordonare fizică;
  • Flexibilitate;
  • Îmbunătăţirea capacităţii respiratorie;
  • Concentrare la momentul prezent;
  • Întărire musculară;
  • Detoxifică organismul;
  • Transmite un vibe pozitiv şi vesel care iţi va schimba starea de spirit, te va energiza şi bine dispune.
Vezi imagini

Integrated Flow

Practica Integrated Flow presupune integrarea mai multor stiluri de mişcare inspirate din Thai Chi, Hatha Yoga, Vinyasa Yoga şi Pilates. Muzica este parte integrantă, având mai mult decât un rol ambiental, ea dictând ritmul execuţiei. Practica poate deveni chiar o formă de meditaţie în mişcare.

Această practică are urmatoarele beneficii:

  • Are un vibe pozitiv și vesel care iți va schimba starea de spirit, te va energiza și binedispune;
  • Îmbunătățește condiția fizică și coordonarea;
  • Întărește musculatura, dezvoltând în același timp și flexibilitatea;
  • Îmbunătățește nivelul de concentrare și conștientizare a momentului prezent;
  • Detoxifică organismul;
  • Reduce nivelul de stres sau anxietate.
Vezi imagini

Pilates Mat

Practica Pilates Mat presupune un sistem complet de exerciții, executate în mare parte la saltea, acestea reprezentând baza pentru realizarea tuturor exercițiilor ulterioare. Majoritatea exercițiilor necesită echilibru și stabilitate de la centrul corpului “Power House”, astfel fiecare exercițiu executat iți va activa, solicita și întări în mod profund musculatura centurii corpului.

Această practică are urmatoarele beneficii:

  • Controlul corpului în totalitate;
  • Forță și stabilitate în centura corpului “Power House”;
  • Controlul respirației;
  • Echilibru fizic și psihic;
  • Dezvoltarea agilității pentru activitățiile de zi cu zi.
Vezi imagini

Yin Yoga

Practica Yin Yoga presupune o serie de posturi executate la saltea, în mod pasiv, acționând în adâncul țesuturilor: tendoane, ligamente și fascia.

Fiecare postură este menținută pe o durata mai lungă de timp, oferind corpului și minții timpul necesar de a intra în starea de relaxare, eliminând tensiunea și contracția involuntară
creând condițiile stării de meditație.

Această practică are urmatoarele beneficii:

  • Detensionează fascia – țesutul conjunctiv;
  • Îmbunătățește mobilitatea articulațiilor;
  • Îmbunătățește circulația;
  • Calmează și echilibrează mintea și corpul;
  • Crează o stare de relaxare profundă;
  • Reduce nivelul stresului și al anxietății.
Vezi imagini

Yoga & Office Works

Practica Yoga & Office Works presupune o serie de exerciții și posturi menite a te ajuta sa diminuezi durerile de spate, de umeri și gât, provocate de statul îndelungat pe scaunul de la birou. Practica include atât posturi de întărire a musculaturii trunchiului, cât şi posturi pentru întinderea şi relaxarea musculaturii tensionate, în vederea obţinerii unui aliniament optim.

Această practică are urmatoarele beneficii:

  • Menținerea unui aliniament optim și sănătos al corpului;
  • Îmbunătăţirea şi corectarea posturii;
  • Ameliorarea până la înlăturarea durerilor de spate;
  • Conştientizare posturală permanentă;
  • Rezistenţă şi anduranţă într-o postură corectă;
  • Flexibilitate şi mobilitate sporită;
  • Îmbunătăţirea echilibrului fizic dar și psihic;
  • Revitalizare și energizare a organismului;
  • Calmarea minţii şi eliminarea stresului.
Vezi imagini

Yoga with Point

Practica Yoga with Point este o clasă tematică aplicată diverselor nevoi, temă care poate varia de la
săptămână la săptămână având beneficii diverse.

Vezi imagini

BODYPUMP™ Les Mills

BODYPUMP™ este un concept realizat de către Les Mills – cel mai mare provider de programe de grup fitness din lume. Este un antrenament unde iţi vei lucra musculatura întregului corp, folosind greutăţi adaptate nivelului tau fizic. Antrenamentul este împărţit pe grupe musculare, fiecărei grupe musculare fiindu-i dedicată o melodie.

Exercițiile se execută în ritmul muzicii, pe întreaga durată a clasei. Cele mai cool melodii te vor motiva și te vor conduce către obiectivele tale, părăsind clasa inspirat și energizat.

Avertizare: Creează dependență!

Clasa de BODYPUMP™ are urmatoarele beneficii:

  • Întăreşte şi tonifiază musculatura întregului corp prin efectul repetiţiilor multiple;
  • Îmbunătăţeşte postura, forţa şi viteza în execuţie şi mişcare;
  • Îmbunătăţeşte şi creşte rezistenţa organismului la efort;
  • Arzi până la 540 de calorii la fiecare clasă;
  • Îmbunătăţeste calitatea osoasă, prevenind osteoporoza.
Vezi imagini

CXWORX™ LES MILLS

Bazată pe tehnologie de ultimă oră şi cercetări ştiinţifice, CXWORX™ este cea mai nouă metodă de tonifiere a muşchilor din zona Core.

Clasa CXWORX™ este un antrenament dinamic, cu durata de 30 de minute, unde işi va lucra şi tonifa abdomenul, oblicii, spatele, fesierul şi toţi muşchii care leagă partea superioară a corpului şi partea inferioară. Vei arăta bine şi te vei simţi puternic.

Ca oricare program Les Mills, CXWORX™ va fi updatat la fiecare trei luni cu exerciţii noi şi muzică nouă.

Beneficii:

  • Este un antrenament de 30 de minute, rapid şi eficient;
  • Este un antrenament puternic, care te provoacă atât fizic, cât şi mental;
  • Tonifiere şi întărire a musculaturii centurii corpului;
  • Dezvoltă un aspect plăcut al abdomeniului şi al muşchilor fesieri;
  • Îmbunătăţeşte echilibrul, mobilitate şi previne accidentările;
  • Înţelegi mai bine cum funcţionează zona centrală a corpului şi cât de importantă e aceasta pentru starea ta de sănătate generală;
  • Te motivează să ieşi din zona de confort.
Vezi imagini

HIIT

High Intensity Interval Training este o clasă cu durata de 45 de minute în care toţi muschii corpului vor fi
antrenaţi. După cum ii spune şi numele, această clasă are un nivel de intensitate ridicat, unde exerciţiile de tip cardio se vor combina perfect cu cele de tip strength, într-un interval scurt de timp. În ultima parte a clasei vei avea exerciţii core, pentru definirea şi întărirea abdomenului şi a fesierului.

Vei lucra cu bara cu greutăţi mici sau medii, discuri, stepper şi greutatea propriului corp, diverse exerciţii:

  • exerciţii Strength: ca deadrow, squats, pushup sau tricep extension – care iţi vor întări, sculpta şi tonifia întregul corp;
  • exercitii Cardio: ca squat jump, plyo lunges sau mountain climbers – care iţi vor duce la un alt nivel condiţia fizică, sistemul cardio-vascular şi respiraţia;
  • exerciţii Core: ca plank, hover, crunch sau bridge – care iţi vor întări, tonifia şi definii abdomenul şi fesierul.

Cele mai noi, frumoase si energizante melodii impreuna cu un stil de predare “floor coaching”, te vor motiva sa-ti atingi si sa-ti depasesti limitele tale, pentru a intra rapid in cea mai buna forma a ta.

Această clasă este potrivită unor categori largi de oameni, având diferite nivele de pregătire fizică şi se poate adapta foarte uşor oricui. Deoarece pentru exerciţiile cardio, care implică sărituri şi high impact, vei beneficia de opţiuni de exerciţii cu low impact, pentru a evita săriturile, iar pentru că melodiile şi exerciţiile sunt structurate pe intervale de timp iti poţi doza efortul după cum simţi.

Beneficii:

  • Îmbunătăţirea sistemului cardio vascular;
  • Dezvoltarea capacităţii pulmonare şi îmbunătăţirea respiraţiei;
  • Îmbunătăţirea vitezei de execuţie şi reacţie;
  • Întărirea musculară a întregului corp;
  • Dezvoltarea de muşchi subţiri şi tonifiaţi;
  • Creşterea rezistenţei la efort;
  • Intrarea rapidă în formă;
  • Îmbunătăţirea metabolismului;
  • Ardere calorică – EPOC;
Vezi imagini