Orar Clase

Clase de Grup
Contact rezervare clasă

Hatha Yoga

Hatha Yoga este fundaţia tuturor celorlalte stiluri de yoga şi abordarea tradiţională a practicii Yoga prin asane.

Această practică presupune menţinerea unor posturi (asane) statice un număr mediu-mare de respiraţii, în acest fel vei învăţa şi absorbi foarte bine fiecare postură.

Hatha Yoga tinde spre profunzime, atât coprul cât şi mintea vor simţi aceste benefice transformări, fie că este vorba de îmbunătăţirea flexibilității, a mobilităţii, întărire musculară sau o relaxare profundă.

Beneficii:

  • Îmbunătăţirea şi corectarea posturii;
  • Ameliorarea până la înlăturarea durerilor de spate;
  • Întărirea musculaturii profunde dar şi de suprafaţă;
  • Dobândirea simetriei în corp;
  • Rezistenţă şi anduranţă într-o postură corectă;
  • Flexibilitate şi mobilitate mărită;
  • Îmbunătăţirea echilibrului fizic dar și mental;
  • Calmarea minţii şi eliminarea stresului.
Vezi imagini

Vinyasa Yoga

Vinyasa Yoga presupune o serie de posturi din Hatha Yoga, puse împreună prin tranziţii fluide, într-un mod dinamic şi coordonate permanent cu respiraţia.

Posturile vor fi menţinute un numar mic de respiraţii, însă vor fi practicate repetitiv, ca într-o meditaţie prin mişcare.

Beneficii:

  • Îmbunătăţirea capacităţii pulmonare şi respiratorie;
  • Îmbunătăţeşte sistemul cardiovascular şi întăreşte inima;
  • Îmbunătăţeşte flexibilitate şi mobilitatea;
  • Creşte rezistenţa la efort;
  • Creşte concentrare la momentul prezent;
  • Întărire şi tonifiere musculară;
  • Detoxifică organismul;
  • Îmbunătăţeşte coordonarea fizică;
  • Transmite un vibe pozitiv şi vesel care îţi va schimba starea de spirit, te va energiza şi bine dispune.
Vezi imagini

Pilates Mat

Pilates Mat presupune un sistem complet de exerciții, executate în mare parte la saltea, acestea reprezentând baza pentru realizarea tuturor exercițiilor ulterioare cu o mult mai mare uşurinţă.

Majoritatea exercițiilor necesită echilibru și stabilitate de la centrul corpului “Power House”, astfel fiecare exercițiu executat îți va activa, solicita și întări în mod profund musculatura centurii corpului.

Beneficii:

  • Dezvoltă echilibrul, flexibilitatea și stabilitatea;
  • Îmbunătățește abilitățile de coordonare și control asupra întregului corp;
  • Impact redus, astfel articulatiile sunt protejate;
  • Dezvoltă forţă și stabilitate în centura corpului “Power House”
  • Îmbunătățește controlul respirației;
  • Îmbunătățește postura;
  • Oferă echilibru fizic și psihic;
  • Dezvoltă aglitatea pentru activitățile de zi cu zi.
Vezi imagini

Pilates Ring

Pilates Ring presupune executarea unui complex de exerciții inspirate din practica Pilates Mat, dezoltată şi îmbunătăţită însă cu ajutorul cercului magic.

Practica are ca scop întărirea musculaturii profunde a corpului, dezvoltarea și dobandirea unei posturi optime, tonifierea şi aducerea fermităţii musculare cu precizie în zona fesierului, abdomenului şi a spatelui.

Cercul magic este un instrument extrem de eficient, fiind creat de fondatorul metodei Pilates, de către Joseph Pilates, el fiind destinat să ajute practicanţii să-și îmbunătăţească şi dezvolte practica la următorul nivel, obţinând echilibru şi stabilitate la centrul corpului.

Beneficii:

  • Cercul eficientizează practica, oferă suport și diversitate;
  • Intensifică implicarea și întărirea musculaturii profunde;
  • Dezvoltă o musculatură armonioasă și consolidată;
  • Dezvoltă în mod eficient musculatura abdominală și întreaga centură a corpului;
  • Dobândirea posturii optime;
  • Dezvoltă rezistența și mobilitatea.
Vezi imagini

Yin Yoga

Yin Yoga presupune o serie de posturi executate la saltea, în mod pasiv, acționând în adâncul țesuturilor: tendoane, ligamente și fascia.

Fiecare postură este menținută pe o durata mai lungă de timp, oferind corpului și minții timpul necesar de a intra în starea de relaxare, eliminând tensiunea și contracția involuntară creând condițiile stării de meditație.

Beneficii:

  • Detensionează fascia – țesutul conjunctiv;
  • Îmbunătățește mobilitatea articulațiilor;
  • Îmbunătățește circulația;
  • Calmează și echilibrează mintea și corpul;
  • Crează o stare de relaxare profundă;
  • Reduce nivelul stresului și al anxietății.
Vezi imagini

Yoga Healthy Spine

    Yoga Healthy Spine este o clasă adresată tuturor celor care doresc să aibă o coloană sănătoasă. O coloană sănătoasă prespune:
  1. Aliniament anatomic corect;
  2. Funcționalitate perfectă;
  3. Mobilitate și flexibilitate.
Pe lângă acestea este absolut necesar să și protejăm coloana vertebrală prin întărirea mușchilor paravertebrali, respectiv a celorlalți mușchi de suport: abdomen, oblici, lombari și fesieri.
 
Această clasă ajută la prevenirea durerilor și blocajelor de spate și coloană, prevenind sau ameliorând cu succes simptomele provenite de la hernii de disc, discopatii, scolioze, spondiloze, sindrom de nerv sciatic, cifoză sau lordoză.
 

Beneficii:

  • Îmbunătăţirea şi corectarea posturii;
  • Coloană dreaptă;
  • Spate fără dureri;
  • Întărirea abdomenului și a mușchilor core;
  • Deschiderea pieptului şi a umerilor;
  • Mobilitatea articulaţiilor;
  • Flexibilitatea corpului;
  • Relaxare fizică şi mentală.
Vezi imagini

Yoga & Office Works

Yoga & Office Works presupune o serie de exerciţii şi posturi mentite a te ajută să diminuezi durerile de spate, de umeri şi gât, provocate de statul îndelungat pe scaun la birou.

Practica include atât exerciţii de întărire a musculaturii trunchiului, cât şi pentru alungirea și relaxarea musculaturii tensionate, în vederea obţinerii unui aliniament optim.

Beneficii:

  • Menținerea unui aliniament optim și sănătos al corpului;
  • Îmbunătăţirea şi corectarea posturii;
  • Ameliorarea până la înlăturarea durerilor de spate;
  • Conştientizare posturală permanentă;
  • Rezistenţă şi anduranţă într-o postură corectă;
  • Flexibilitate şi mobilitate sporită;
  • Îmbunătăţirea echilibrului fizic dar și psihic;
  • Revitalizare și energizare a organismului;
  • Calmarea minţii şi eliminarea stresului.
Vezi imagini

POWER STRENGTH

Power Strength este un concept D’ Point Studio. Este o clasă pre-coregrafiată care se desfășoară în ritmul muzicii, combinând câte două grupe musculare pe fiecare melodie, cu durata totală de 55 de minute. Se lucrează eficient întregul corp, folosindu-se greutăți mici și repetări multiple.

Efectul repetărilor multiple dezvoltă musculatura într-un mod estetic, subțire și alungit.

Cele mai vibrante şi motivante melodii, alături de trainerii D’ Point Studio, vor crea magie în jurul acestui concept, care îți va aduce o stare de spirit pozitivă și multe beneficii.

Beneficii:

  • Întăreşte şi tonifiază musculatura întregului corp prin efectul repetiţiilor multiple;
  • Slăbire şi subţiere cu aspect plăcut şi lung al întregului corp în cel mai scurt timp;
  • Îmbunătăţeşte postura, forţa şi viteza în execuţie şi mişcare;
  • Îmbunătăţeşte şi creşte rezistenţa organismului la efort;
  • Îmbunătăţeşte densitatea osoasă, prevenind osteoporoza.
Vezi imagini

CORE STRENGTH

Core Strength este o clasă pre-coregrafiată de 45 de minute, desfasurată în ritmul muzicii, în care se vor folosi diverse accesorii, precum saltea, banda elastică şi discuri de diferite greutăţi.

Obiectivul clasei este de a-ţi dezvolta şi tonifia musculatura centurii corpului (abdomen, spate şi fesieri), cu ajutorul unor exerciţii specifice si variate de diferite intensităţi.

Beneficii:

  • Tonifierea şi întărirea musculaturii centurii corpului;
  • Dezvoltarea unui aspect plăcut al abdomenului şi a muşchilor fesieri;
  • Dezvoltarea tehnicii şi a preciziei de execuţie a tuturor exerciţiilor;
  • Îmbunătăţeşte postura, dezvoltând stabilitate şi control de la centrul corpului;
  • Îmbunătăţeşte funcţionalitatea coloanei.
Vezi imagini